נזלת אלרגית, קוצר נשימה וקשיי הירדמות

ב. בן 29, הגיע אלי עם תלונה על נזלת אלרגית שלדבריו מאז ומתמיד יש לו, הוא לא בטוח שזה קשור לעונות מעבר או תזונה.

הוא שם לב שיש לו קוצר נשימה בשנתיים האחרונות והוא מקשר את זה לסטרס, הוא מטופל בונטולין אך לא מעוניין להמשיך בזה. בנוסף הוא סובל מיציאות רכות 5 פעמים ביום, וציין כי מאז שהוא זוכר את עצמו הוא ככה. לפעמים הוא חש נפילות אנרגיה אם הוא אוכל ארוחה שעשירה בשומנים.

הוא חושב שהוא רגיש למוצרי חלב, קמח, וסוכר לבן ושהם מחמירים לו את תסמיני הנשימה, והוא משתדל לא לצרוך אותם, אך לא ראה שיפור.

הוא צורך קפה שחור במינון של 4 כפיות בכוס קפה אחת, ושותה בין 2-3 כוסות כאלו ליום.

בנוסף הוא ציין כי הוא סובל מקשיי הירדמות.

המטופל מעוניין בראש ובראשונה לטפל בבעיית הנזלת הכרונית, לחזק את מערכת החיסון ולהביא את עצמו למצב בו הוא נרדם בקלות ולהפסיק את השימוש בונטולין.

הרכבתי למטופל שתי פורמולות של צמחים:

  • הראשונה הייתה מורכבת מצמחים אדפטוגנים , מחזקי מערכת חיסון , נוגדי אלרגיה וצמחים מזינים מפחיתי ליחה לנזלת והצואה הרכה.
  • פורמולה שניה מיועדת לשימוש חצי שעה לפני השינה, שכללה צמח אחד בלבד שהוא גם משרה שינה וגם טוב במצבים של בעיות במערכת הנשימה.

בנוסף הסברתי למטופל את המשמעות של צריכה כל כך גבוה של קופאין וההשפעות של הקופאין על הגוף והוא התבקש להוריד את הצריכה בהדרגה כדי לא לייצר תסמיני גמילה.

כבר במפגש השני המטופל ציין כי יש שיפור בהירדמות בלילה וכי רמת הנזלת ירדה!

במפגשי ההמשך היה מעקב לראות את ההתמדה המטופל, בנוסף לפי תשאולים לאורך המפגשים בוצע דיוק בהרכבת הפורמולה היומית שניתנה לו במינוני הצמחים.

בתום 4 מפגשים המטופל ציין שהוא מרגיש ממש טוב! הוא התחיל לשתות חליטות ופחות קפה , הוא ציין כי התסמינים הנשימתיים עברו לחלוטין וכי אומנם עדין יש מעט ליחה אבל לא מתקרב למה שהיה לו.

הוא ציין כי הוא ישן מצוין ויש ימים שהוא נרדם יותר מהר ויש ימים שעדין לוקח לו קצת זמן אבל הוא נרדם!!

הוא סיים את הטיפול במשפט " אני הגעתי לכאן סקפטי ולא חשבתי שאני אוכל לטפל בכל הבעיות האלו שאני סוחב שנים, ניסיתי בעבר כל מיני טיפולים שלא צלחו והנה פה בזמן כל כך קצר התחולל שינוי, ואני שמח שהגעתי"



סובלים מבעיה דומה? לייעוץ טלפוני חינם: